Ännu en helg är här

Fredag igen, känns inte alls som en vecka sen förra fredagen. För en gångs skull har jag inga planer för kvällen, faktiskt ganska skönt. Jag gissar på att jag kommer att poppa en massa popcorn och glo på film nästan hela kvällen. Men innan jag kan inta horisontellt läge i soffan så är det först en skoldag som väntar. Känner mig inte så pepp direkt, men det är väl bara till att bita ihop. Ska försöka hinna köpa de där solbrillorna jag har spanat in på Kicks också, jag köper alltid billiga solglasögon för jag tappar alltid bort dem eller råkar ta sönder dem.

Hoppas ni har trevliga helgplaner framför er!

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Tack! :) Trevlig helg!

2008-04-04 @ 13:55:46
URL: http://enterthecircus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0