Climb every mountain higher

image71Så var denna upptagna och stressiga helgen över. Jag är fruktansvärt trött, men dessa dagarna har ändå varit väldigt roliga! Min mage håller nog inte med mig däremot, har blivit alldeles för mycket snabbmat och måltider på konstiga tider för att den ska hålla sig lugn.

Ikväll var det första grillningen för säsongen hos familjen Elfgren-Blomkvist. Det är ju så underbart väder, så nu är det hög tid för grillen att hämtas fram från sitt dammiga stackars hörn. Var väldigt gott med grillad korv och klyftpotatis måste jag säga!

Ska försöka gå och lägga mig någorlunda tidigt ikväll så jag kan känna mig något sånär redo för veckan som kommer med både skola och jobb. Men innan det är bedtime ska jag ta en lång härlig dusch och drömma mig bort till varma sommardagar, ledighet och roadtrips. Jag känner att sommaren är på gång och herregud vad välkommen den är!

Bjuder på en härligt somrig bild på mig och Mimmi från när vi var i Italien för två år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0