Goodmorning

Förlåt för mitt känsloinlägg igår, men ibland måste man få uttrycka hur man känner och det är ju faktiskt min blogg, så mina åsikter borde ju finnas med här.

Anyway, idag är det redan torsdag. Veckorna går snabbt nu, thank god! Idag har jag lång dag, men det blir nog inte så jobbigt ändå för jag har upptäckt att jag har två långa håltimmar, får se om jag orkar med att vara effektiv då. Sen i eftermiddag bär det av in till Malmö för att klippa och färga håret. Min lugg är extremt störig just nu och jag har varit mörk så länge nu så jag känner att det är dags för en förändring. Många skulle nog säga att jag är blond nu också, men jag som är van att verkligen vara Miss Blondie tycker min nuvarandra hårfärg nästan är till att vara brunett.

Hoppas ni får en bra torsdag allihop!

Kommentarer
Postat av: emelie

Godmorgon :D

2008-04-03 @ 07:16:35
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0