Little miss sunshine

Så otroligt härligt väder det är idag! Pappa kom ju som sagt i förmiddags och vi har spenderat eftermiddagen med världens längsta promenad genom Lund. Hur mysigt som helst! Nu sitter vi hemma hos Niklas och ska ta lite kaffe respektiva jouice (jag dricker inte kaffe). Om en timme ska jag och papsi möta upp Mimmi inne i stan och käka lite. Jag hinner inte äta ikväll eftersom jag ska vara barnvakt till tre tjejer på min gata. Jag hoppas verkligen dom är lugna och kan roa sig själva för jag vet inte riktigt hur bra min fantasi till lekar är...

Trots att livet kan kännas tungt och att det finns tusen saker man måste så går det knappt att må dåligt en dag som denna. Jag ska göra allt i min makt för att bevara denna känsla jag har just nu, känslan av att det kommer lösa sig tillslut.

Kommentarer
Postat av: Majken

danmark var underbart! :) kram

2008-04-23 @ 18:06:14
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0