Mary Kay-kväll

image62
Det har varit en jättemysig kväll på Mary Kay-mötet. Det är så underbart att omge sig med så positiva människor, det stärker så himla mycket! Nu är jag grymt peppad till att gå utbildningen och börja boka klasser.

Klockan är nu över 11 och imorgon väntar en lång dag med skola och körlektion, därför ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa ner intill älskling och sova så gott det går (sömnproblem + liten säng + Niklas = inte så mycket sömn). Jag älskar att hur nere jag än känner mig och vilka tråkigheter jag än är med om så känns allt så himla tryggt när jag ligger i hans famn.

Kommentarer
Postat av: Kusin

whuuut??? nu är jag inte med..skall DU bli säljare nu :) :) :)

2008-04-14 @ 18:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0