Min blogg, mitt liv, mitt val

image61

Det var ett tag sen jag uppdaterade min blogg och det beror på att vissa har tagit åt sig väldigt hårt av vad jag skrivit - även av saker som inte alls har handlat om dem. Jag vill absolut inte få någon att må dåligt av vad jag skriver, men just nu är det mycket i mitt liv som jag känner att jag har ett behov av att uttrycka. Jag har kommit fram till att det borde få vara mitt beslut om jag vill publicera mina tankar och åsikter på min blogg eller inte. Så länge jag inte pekar ut någon eller nämner några namn så borde det få vara min frihet att skriva vad jag känner och upplever. Mina känslor är så starka just nu och mitt humör är så ombytligt och att skriva har alltid varit mitt sätt att ventilera allt som händer inom mig och jag tycker inte det är okej att någon ska ha makten att kontrollera någon annan. Så nu vet ni att jag kommer fortsätta skriva precis vad och hur mycket jag vill - och jag hoppas att alla kan vara okej med det.

Kommentarer
Postat av: Madde

I kväll klockan 21.00 tänder vi alla ett ljus i våra fönster för Engla och hennes familj. Ljuset skall lysa hela kvällen och lysa upp den mörka tillvaro som hennes familj just nu lever i.

Kramar om!!!

2008-04-14 @ 12:57:44
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: saba

du vet att jag alltid kommer möta dig vid busstationen om du vill snacka, trots att det öser ner regn och blåser kallt :)

2008-04-14 @ 21:23:16
URL: http://khoia.blogspot.com
Postat av: M a r i a

svar: haha jag tänkte precis likadant! :) vem tackar nej till chips liksom?

2008-04-14 @ 22:28:34
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0