Ny start och ny design

Äntligen är jag hemma! Skoldagen blev väl ungefär lika seg som jag hade väntat mig, men jag måste verkligen försöka ta tag i mitt skolarbete nu. Det är inte alltför många veckor kvar och nu gäller det att satsa på slutspurten så inte allt jobb jag har lagt ner under hela detta året blir pannkaka bara för att jag är så fruktansvärt skoltrött nu i slutet.

Efter skolan hann jag i alla fall med en mysig fika med Niklas innan jag och mamma tog en shoppingrunda. Ett par läckra och otroligt bekväma pumps från Ecco och en jättefin somrig tröja från MQ hängde med mig hem. Jag fattar inte den här diskussionen om att Ecco bara gör fula skor? Jag tycker många är jättesnygga, de är alltid grymt bekväma och håller sjukt bra kvalité. Jag slår absolut ett slag för Ecco!

Såg precis att söta Lina har fixat med designen jag vann hos henne. Nu är den uppe och jag tycker helt plötsligt att min blogg ser galet vårfräsch ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0