O n s d a g

Blev inte så mycket uppdaterat igår. Jobbet var i alla fall jätteroligt, hur trevliga människor som helst = hur trevlig stämning som helst. Slutade strax efter 19.00 och då åkte jag och älskling hem till mig och lagade mat. Eller mat och mat, räknas pannkakor som midadg? Sen var ju tanken att jag skulle hinna med både det ena och det andra men jag fick världens allergiattack (jag hatar pollen). Mina ögon gjorde så ont så jag kunde överhuvudtaget inte se något så det var bara för Niklas att bädda ner mig i sängen och släcka lampan. Nu när jag vaknade imorse så är de fortfarande helt ömma (om nu ögon kan vara ömma..?) och rödsprängda. Mysigt.

Ska dra in till skolan om en liten stund, men har inte jättemånga lektioner jag måste gå på idag. Vid lunchtid så kommer pappa ner från Stockholm, ska bli så mysigt att träffa honom, var ett bra tag sen! Han ska stanna här till fredag och då åker vi tillsammans upp till kära huvudstaden och sen kommer jag hem igen på söndag. Mycket flygande och flängande!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

gah, jag behöver också jobb! :D

2008-04-23 @ 09:12:45
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Sabine

Åh lovely header du har!

2008-04-23 @ 14:59:38
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0