Tattoo research

Jag har funderat ganska länge på att tatuera mig, men jag har velat ta tid på mig att verkligen tänka igenom vad jag vill tatuera och var jag vill ha det. Det lutar åt att det blir antingen på foten och en bit upp på benet, eller på sidan och höften. Det beror lite på hur stor den ska bli. Jag har bestämt mig för att göra en slinga med murgröna och en ängel/älva som sitter på ett av bladen. Murgrönan har jag valt för att den är Gotlands landskapsblomma. Min släkt kommer ju från Gotland och jag känner själv att jag har ett speciellt band till den ön. Ängeln/älvan har jag valt att ha för att jag ända sedan jag var liten har samlat på sådana figurer, har just nu två hyllplan på min vägg fylld av änglar och älvor.

Googlade runt lite och här är några bilder som är lite i den stil jag har tänkt mig:

   

Kommentarer
Postat av: saba

andra från vänster var snyggast snäckan! :)

2008-04-15 @ 22:21:06
URL: http://khoia.blogspot.com
Postat av: Malin

har oxå tänkt på att tatuera mig. men jag kan värkligen inte bestäma mig för vad jag skulle gjöra.

tycker bäst om bild nummer 2 :)

2008-04-16 @ 14:43:20
URL: http://artofmalin.blogg.se
Postat av: Anonym

Andra från vänster, lätt! :)

2008-04-17 @ 15:28:10
Postat av: Anna

& så var det jag som kommenterade. ^^
Hoppas du & Saba hade det trevlans idag. :)

2008-04-17 @ 15:29:06
URL: http://amh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0