Walking in sunshine

jag & älsklingHur stressiga dagarna än är nu för tiden så går allt så mycket lättare nu när hela Sverige tycks ha fått långvarigt besök av den efterlängtade våren. Idag har jag varit flitig och pluggat en hel del men även hunnit med lektioner, lunch med pappa och några timmars jobb. Cashen kommer bara rulla in efter den här veckan, haha.

Jag har precis tagit en lång och jättehärlig dusch och ska nu ta tag i det sista pluggandet för dagen så jag med gott samvete kan mysa med min älskling en stund innan det är dags för att sova. Ska försöka somna i tid ikväll, om inte annat så för att mina stackars ögon inte mår så himla bra med sin allergi just nu. Det kliar, svider och bränner... Obehagligt!

Imorgon är det fredag och helg. Ska bli så himla mysigt att åka upp till Stockholm i några dagar. Jag behöver komma bort och få lite miljöombyte. Vi ses imorgon, huvudstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0