Älskade ensamhet

image56

Efter en lagom seg och ganska meningslös dag i skolan så följde jag med Erika hem. Var verkligen längesen vi hade en seg-och-deg-eftermiddag tillsammans så det var absolut dags för en favorit i repris!
Nu ikväll har jag suttit två timmar på trafikskolan och haft teorilektion, idag var det statskörning på schemat. Det låter nog väldigt drygt att sitta där så länge, men det är faktiskt himla lärorikt och intressant. Usch, vilka vuxenpoäng jag måste ha plockat nu för att använda "lärorikt" och "intressant" i samma mening.
Sitter nu här för mig själv och bloggar och ska snart plugga lite matte. Faktiskt himla skönt att få några timmar för sig själv. Hur social och uppmärksamhetskrävande jag än är så är det faktiskt himla skönt att bara slappa för sig själv ibland.
(Känner mig så kreativ så jag var tvungen att slänga in lite färg i detta inlägget!)

Kommentarer
Postat av: Josiee

hahaha du kan ha en poäng där:) duu armbandet, min lilla pojke hade glömt att posta det(låg kvar i hans bil idag märkte jag) så jag lägger det på posten imon! hope its ok!Kram

2008-02-06 @ 21:08:05
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: matilda

svar:haha, ja ja va ju lite.. egen ;) du ska se orginalbilden haha.

söt bild :) ha en bra dag!

2008-02-07 @ 16:57:01
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0