Första teorilektionen avklarad

Ikväll var jag på den första teorilektionen av 4, det var faktiskt intressant, gjorde mig lite mer peppad på att sätta igång med teorin. Det är ju faktiskt bara två veckor kvar tills jag har mitt teoriprov!

Jag och älskling lagade pasta med ostsås till kvällsmat, riktigt smarrigt! Vi har ju huset för oss själva denna veckan så vi samlar vuxenpoäng varje dag genom att laga mat, komma upp i tid och handla, haha. Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid honom och försöka överta fjärkontrollen till TVn (vilket brukar resultera i ett mindre krig...).

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja hur går teorin för dig? vi har det ju båda på tisdag om jag inte minns fel... Ajajaj

2008-02-16 @ 11:19:15
URL: http://hannabyttipanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0