Godmorning Tuesday

Idag är jag uppe i ruskigt bra tid och hinner till och med blogga innan det är dags att åka till skolan. Tre av fyra lektioner idag är bara så sega, så vi får väl se hur mitt humör är i eftermiddag, haha. Efter skolan ska jag i alla fall ta en tur på stan och vara en jättebra flickvän och köpa alla-hjärtans-dag-present. All Hjärtans Dag är på torsdag om någon har undgått det, don't forget! Tänkte hinna med en fika med älskling också innan dansträningen. Sen hem, duscha och sen ska jag tillbringa resten av kvällen med min språkanalys kring ungdomsslang. Wihu.

Kommentarer
Postat av: matilda

haft en bra dag? :)

2008-02-14 @ 19:49:24
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0