Helgslutet nalkas

image54Blev jättelyckad kväll igår. Jag tog bussen med Clara och Måns vid typ kvart över åtta, så vi var bland dom första på plats. Sen kom det mer och mer folk och det hela blev i alla fall väldigt kul, mycket folk man kände.



Idag har jag bara tagit det lugnt, har för en gångs skull inte behövt plugga utan unnat mig att bara kolla Grey's och ta ett långt varmt bad. Mimmi kom hit på eftermiddagen en stund och vi bakade sockerkaka, fast smeten var absolut godast. Är det farligt att äta för mycket sockerkakssmet? Jag menar, kan man göra receptet bara för att äta smeten? I så fall ska det bli nya fredagsfrossan, haha.

Ikväll har jag och Niklas haft slapparkväll, han är jättetrött idag eftersom han dels hämtade mig inatt efter mitt partajande och dels körde mamma och Benny till flygplatsen imorse vid typ halv 6.

Imorgon är det söndag, slutet på ännu en helg (låter ju sjukt deprimerande), men nu är det bara två veckor kvar till sportlovet och då bär det ju äntligen av till Gotland och bästa kusinen!

Ha en mysig lördagkväll nu!


Kommentarer
Postat av: Eva

Tänkte tipsa dig om att jag har en tävling i min blogg som snart sutar. Skynda och var med :)

Postat av: Sabine

Kul att kvällen var lyckad :)

2008-02-03 @ 19:13:38
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: matilda

söt bild:)

2008-02-04 @ 01:44:36
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0