My addiction för töntiga soundtrack

Idag har följande låtar gått på repeat;
- When there was me and you från High School Musical
- The nicest kids in town från Hairspray
- The new girl in town från Hairspray

Det är farligt att låta mig se töntiga musikalfilmer för jag blir alltid helt fast! Är det bara jag som älskar att sjunga med varje gång jag ser dom töntiga musikscenerna (och ja, jag ser dom mååånga gånger) och sen ladda ner soundtracken och envist lära mig låtarna utantill?

Förutom att öva upp mina singing skills så har jag idag varit på gymmet och svettats. Hade absolut ingen lust egentligen, men nu är ju mamma hemma igen och då återgår ordningen i huset till en diktatur a lá Vitryssland, haha.

Ska snart iväg på en promenix med Mimmi, hon lär också få försöka övertala mig för det ser inte varmt ut!

Kommentarer
Postat av: Sandra T

HAHA, gud jag är precis likadan :)

2008-02-11 @ 08:08:56
URL: http://dirren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0