äntligen helg.

Sitter hemma hos älskling nu. Passar på att blogga medan han målar i köket, man börjar kunna se ett slut på den här eviga köksrenoveringen snart. Jag tror det blir jättebra när det blir klart, han har ju tagit bort en vägg så det kommer bli mycket öppnare. Den här lilla ettan kommer kännas mycket större.

Vi bestämde oss i alla fall för bio ikväll. Efter mycket om och men har vi köpt biljetter till I am legend. Jag hoppas det inte är alltför mycket läskiga zombie-ätar-scener, jag har inte kommit över 28 veckor senare än, och den såg jag och Erika för typ ett halvår sen, haha. Jag har fortfarande världens tvångstankar när jag tvättar av mitt smink på kvällarna, medan jag tvättar mig får jag ibland känslan av att "shit, när jag tittar upp i spegeln så står en bakom mig redo att hugga in". Haha, nu lär jag väl förlora lite läsare som tror jag är helt galen.

Hoppas att ni har trevliga fredagsplaner för ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0