back on track.

Skolan har börjat igen.
Allt börjar gå tillbaka till det normala nu efter lovet, så nu ska det väl bli bättre rutin på att uppdatera bloggen också!

Födelsedagen blev bra, trots att jag var väldigt trött efter besöket av vinterkräksjukan.
Nu har pappa och Gittan åkt hem och rutinerna på att plugga, träna och övningsköra börjar komma tillbaka. Jag och mamma var och tränade igårkväll och på vägen hem körde jag, men hon är så skräckslagen när jag kör så det går knappt.

Bloggar från skolan just nu.
Slutar tidigt idag, mediekunskapen nu på eftermiddagen är inställd vilket innebär att jag slutar 13.20 istället för 16.10, så skönt! Tänkte använda eftermiddagen till att skriva lite på de två arbetena som ska vara inlämnade nästa fredag istället. Gud vad jag är duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0