dagarna blir inte som man tror.

Nähänej, inte blev det till att åka till Genarp idag.
Istället kom Måns hit och vi har spenderat hela eftermiddagen/kvällen med att kolla på film och tagit det lugnt framför tvn, riktigt skönt med slapparkväll. Dessutom fick mamma möjlighet att utvärdera min blivande baldejt, så hon är säkert nöjd, haha.

Inte blev det träning ikväll heller.
Mamma tyckte det var bättre att vänta tills imorgon. Hon ville vara säker på att vi inte har smittats med vinterkräksjukan eftersom Benny har haft den nu dom senaste dagarna. Han är i alla fall på bättringsvägen och om vi inte har blivit sjuka tills imorgon så klarar vi nog oss! Så då blir det till att svettas desto mer på gymmet imorgon istället...

Nu ska jag avsluta kvällen med ett bad.
Måste upp hyffsat tidigt imorgon för att besöka MQs rea, VIP från klockan 7-10. Planerar dock inte att vara där vid 7 utan tänkte ramla in vid 9-snåret någongång.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Lycka till med din blogg får jag väl säga :)
god fortsättning!

2008-01-03 @ 01:56:26
URL: http://barasofia.blogg.se
Postat av: Louise S.A

Va snygg din blogg är!

Önskar jag också kunde ta ett bad ikväll, men vårat funkar inte...

Ha de så bra!
Kram Louise

2008-01-03 @ 14:39:04
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0