dålig update idag.

Sorry för dålig update idag.
Antar att jag får skylla på att jag faktiskt har ett liv, haha. Hade ganska kort skoldag idag, slutade vid 13.20 (är så glad varje gång jag slipper håla + individuellt val) och hade körning direkt efter. Idag avslutade vi parkeringsavsnittet, fick lära mig att backa in i en parkeringsruta. Det var många "vart är jag på väg nu?!" innan jag äntligen var nöjd och någorlunda rak.

Fikade med Hanna inne i Malmö efter det.
Kul att träffa henne igen, vi är båda ganska överrens om att träffas oftare än vi gjort de senaste åren.

Nu ska kvällen spenderas med att göra klart idrotts- och miljöpolitikarbetena.
Roligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0