desperata hemmafruar.

image13Körningen gick faktiskt riktigt bra!
Jag lyckades både backa runt ett hörn och parkera.

I eftermiddag ska jag hem till Måns i Genarp.
Det tar en evighet bara att ta sig ut dit! Men vi tyckte det var dags att lära känna varandra lite bättre, vi ska ju på balen tillsammans. Så om vi börjar umgås nu, ger det oss typ 1,5 år, haha.

Ikväll ska jag och mamma åka till gymmet.
Än så länge håller det extremt icke orginella nyårslöftet om att träna mer!

Nu ska jag ta nåt att äta och sen gå och lägga mig hemmafruarna på Wisteria Lane.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Visst är det så...absolut!

2008-01-02 @ 23:06:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0