gårdagens inköp.

Godmorgon!
Glömde helt att visa upp mitt nya inköp igår. Jag tog mig äntligen i kragen och köpte en plånbok som jag faktiskt gillar. 129 :- på Åhlens, helt okej enligt mig!

image33

Bilden gör den inte rättvisa, den ser mest grå ut där, men i verkligheten så är den helt svart och spännet glittrar jättefint. Den första jag köpte gick dock sönder så fort jag kom hem och skulle öppna den, så jag gick tillbaka och bytte, så det var inga problem.

Nu ska jag snart tvinga med mamma till Nova Lund (för er utanför Skåne så är det ett köpcenter), för jag känner att pengarna bränner på kontot, haha. Nej, inte riktigt men jag känner för en liten shoppingtur.

Ha en lovely lördag nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin den var!

2008-01-26 @ 14:10:58
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0