gårdagskvällen och slösöndag.

Hade buskul igårkväll! Jag och älskling tog tåget in till stan med Andy vid 8, sen mötte vi Robban på stationen och så gick vi tillsammans hem till Maria. Sen kom det dit fler folk under kvällen, det var verkligen hur trevliga människor som helst. Förfesten var verkligen en hit, försökte spela ölspelet ett tag, men det gick väl sådär, haha. Men kul hade vi i alla fall! Sen drog folk till lite olika ställen. Jag, älskling och Robban stack till &bar där en kille i minkpäls försökte bli kompis med oss, haha. Han verkade i alla fall vara snorrik, så därför hade jag inte så dåligt samvete att vi drack av hans champagne.

Jag vaknade till vid typ kvart över 10 och var helt okej pigg, så jag väckte N även om han inte alls höll med om att vi skulle gå upp. Han blir alltid så gulligt irriterad eftersom han alltid mår så dåligt dagen efter medan jag praktiskt taget aldrig blir bakis, världen är orättvis.

Jag och mamma har precis varit på helgens yogapass, var hur skönt som helst. Nu ska vi gå ner till centrum och sola, var evigheter sen jag gjorde det sist, så det ska bli härligt att bli lite brun och fräsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0