gossip girl.

image20Jag har sett reklamen för nya serien Gossip Girl nu i några dagar.
I för sig har jag redan sett de första avsnitten från den amerikanska säsongen, men jag har verkligen saknat att ha den där kvällen i veckan när man bunkrar upp sig med popcorn och te framför favoritprogrammet. Ett tag var det Förhäxad, en lång period var det O.C och så var det några veckor med Skins. Nu har det inte varit något på ett tag, så jag funderar på att låta mig bli beroende av denna nya serie som alla verkar vara så fast i.

Premiär tisdag den 29 januari på Kanal 5.

Kommentarer
Postat av: Miia

Jag ska också ge den serien en chans! Hoppas på att den är sevärd. Men tittar du inte på Desperate? Jag längtar tills det ska börja igen!

2008-01-16 @ 22:56:18
URL: http://miiakarppinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0