Helg på G

Sådärja, långa torsdagen snart avslutad! Kom hem från älskling för en liten stund sedan, var där och pluggade och myste. Beställde hem pizza för en gångs skull, måste vara typ ett halvår sen jag åt det sist, men jag åt bara halva och redan långt innan dess kände jag att jag nog faktiskt inte gillar pizza längre.

Jag var i alla fall duktig och skrev klart min mediakunskap så nu ska jag bara läsa lite inför samhällsprovet imorgon. Eftersom jag har sovmorgon imorgon tänker jag nog ta en lång varm dusch och sen lägga mig och kolla lite tv senare ikväll.

Helgen ser ganska fullspäckad ut för min del. 18års fest imorgon för två kompisar och så åker mamma och Benny till Kanarieöarna på lördag morgon (bara en aniiiing avundsjuk). Ska nog hitta på nåt med Niklas på lördagkväll och på söndag blir det lite plugg som vanligt.

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag sätter igång med pluggandet!

Kommentarer
Postat av: pappa

Efterdagar dagar flera med med s k konferensmat - förvisso såväl kulinariskt som estetiskt välkomponerad, om än inte i absolut mästerverksklass så dock i proffsdito - så framstår hederlig (hur nu ohederlig ter sig) pizza som ett inte alls oävet val. Hos mig är den italienska restpannkakan f n på uppgång!

2008-01-31 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0