idrottsarbete.

AH, just nu hatar jag min idrottslärare intensivt!
Vi ska skriva om vår styrka, kondition, kostvanor, smidighet, sömnvanor, hur vi är socialt och hur mycket vi tränar. Det är fasen inte lätt att försöka framstå som en någorlunda nyttig och hälsosam människa! Dessutom är han så knepig, vet inte alls vad det är han vill höra. Haha, hur fjäskigt låter inte det?

Vid 6 ska jag som sagt in till Lund för att intervjua Sandra.
Ska bli jättekul att träffa henne igen, det var så längesen! Även om hon är min danslärare så har vi alltid så roligt allihop på träningarna och de flesta i gruppen träffas också utanför dansen så hon är liksom mer som en av oss i gruppen än vår lärare. Dessutom så kombinerar jag ju nytta med nöje eftersom jag ska intervjua henne för mitt reportage i mediekunskap.

Det finns ingen gräns för hur pluggig jag är idag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Awww, du är så gullig =)

2008-01-20 @ 20:22:10
URL: http://zandrisch.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0