intervju & espresso house.

Intervjun gick bra.
Haha, låter så seriöst att säga intervju, det var mer bara en liten pratstund. Reportaget är ju inte något stort arbete, mest bara för att vi ska lära oss hur en artikel är uppbyggd och vad de olika delarna heter.

Mamma körde mig in till stan för att träffa Sandra.
Sen gick hon och strosade i affärer tills jag var klar och så tog vi en fika på Espresso House. På vägen hem så övningskörde jag, det gick helt okej, men jag fick ett motorstopp i en backe efter en sväng. Typiskt! Men frammåt går det i alla fall, VROOM.

Nu kommer älskling snart hit.
Tror vi ska mysa ner oss i soffan och kolla på film eller så, jag är sugen på Dude, Where's My Car. Såg ju den hos Clara i helgen och garvade halvt ihjäl mig.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: melina

Jag jobbar på Graffiti Café på S. Förstadsgatan i malmö :)
Haha, "dude, where's my car" är grymt ball!

2008-01-15 @ 22:34:47
URL: http://melinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0