körning, träning & lite one tree hill.

Hade en körning på körskolan nu i eftermiddags, övade fickparkering för första gången.
Det gick faktiskt bra tycker jag! Har nästa körning imorgon redan, blir bra att ha några intensivt nu efter det långa uppehållet tack vare vinterkräksjukan.

Är hemma hos älskling just nu.
Vi har tittat på det senaste One Tree Hill avsnittet. Säsong 5 är bra hittills, frågan är om det kommer kunna vara lika bra som innan utan high school-känslan. För er som inte vet så utspelar sig säsong 5 fyra år efter att dom har gått ut high school.

Ska snart sticka till gymmet.
Har tid med personlig tränare ikväll, ska bli bra att få lite nya instruktioner och ett nytt program. På fredag ska jag och Anna dessutom börja träna gympapass. Jag är grymt pepp!

Kommentarer
Postat av: Melina

Härligt att även du är peppad! Det där med personlig tränare lät verkligen inte fel! Du får meddela mig hur det gått ;)

2008-01-16 @ 21:58:31
URL: http://melinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0