Lång dag = Seg dag

Sitter i biblioteket på skola nu, ska snart gå över till att plugga lite spanska. Kom på igårkväll när jag låg och skulle sova att jag ska ha läxförhör idag. Säg nån gång vi inte har det i spanska? Så nu ska jag sitta halvtimmen som är kvar och försöka få en sammanfattning av tre kapitel. Kommer inte vara hemma förän fem i eftermiddag, sjukt segt, hatar torsdagar. Det känns så deprimerande att lika lång tid det var sen jag vaknade är det kvar innan jag är hemma.

Men jag ska inte klaga allt för mycket! Är inte lika orolig för samhällsprovet imorgon, idag när vi repeterade kände jag att jag var hyffsat med ändå. Dessutom så får vi dagens mediekunskapslektion till att skriva på reportagen som ska vara inlämnade imorgon, så då behöver jag inte göra lika mycket ikväll. Skönt!

Hoppas er torsdag är mindre slitsam än min, haha!


Kommentarer
Postat av: Beckis

ja, visst blir man sugen :)

2008-01-31 @ 16:54:22
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0