ledig torsdag.

image26Idag har jag varit ovanligt aktiv för att vara ledig. Jag åt frukost med älskling inne i stan och sen hade en körning och satt även och pluggade lite teori på körskolan. Det går väl sådär. Måste ta tag i teorin nu, så jag inte sitter där två kvällar innan provet och råpluggar. Körningen gick faktiskt bra, men det var jobbigt idag. Mycket nytt om exakt hur man ska titta i korsningar och så.

Om en timme ska jag vara duktig och ta ett träningspass på gymmet även om mamma, den svikaren, inte hinner, haha. Måste hinna äta lite innan jag ska dra.

Hoppas ni har en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: matilda

tur att ngn gillade den iaf (a)

2008-01-24 @ 16:55:03
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Josiee

duktig med gymet:)
Ja linnet känns sommarfräscht, längtar nog lite väl mycket tror jag:D
Nu är förresten tävlingen igång i min blogg:)

2008-01-24 @ 17:09:43
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0