lördag.

Kom precis hem från mitt första pilates-pass.
Mamma var dock en riktig svikare som gick och blev förkyld så jag fick klara mig helt själv. Men det gick ganska bra ändå, även om mina muskler bara skriker efter vila nu. HUGA, det var verkligen inte lätt. Nästa helg ska jag testa på yogan och sen bestämma mig för vilket jag ska satsa på. Haha, jag känner mig så grymt fokuserad!

Nu sitter jag och väntar på att Benny ska komma hem.
Ska övningsköra med honom lite innan jag sticker in till Lund och träffar Clara. Vi ska shoppa några timmar (vi är alltid ett perfekt shoppingteam) och sen ska jag hem till henne för en riktig myskväll. Jag gissar att popcorn och te står högst på listan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0