måndag igen.

Så var det början på en ny vecka.
Usch vad tungt, och inga lediga dagar att se fram emot heller. Ska hinna med en massa denna veckan, göra intervjun för mitt arbete i mediekunskap, göra klart mina arbeten i miljöpolitik och idrott och så ska jag träna och ha två körlektioner på körskolan. SUCK!

Ikväll ska jag och mamma köra till NetOnNet.
Eftersom jag nu har lyckats spara ihop en massa pengar (duktiga mig!) så har jag lite planer på att köpa en digital systemkamera, jag tror det blir en Nikon D40. Så vi ska åka och kolla om den finns och vad den i så fall kostar på NetOnNet, dom brukar ju vara billiga och bra!

(Sen ska jag väl egentligen hinna få undan lite plugg också, men vi får se hur det går...)

Kommentarer
Postat av: Melina

Min familj köpte en Nikon d80 för någon vecka sedan, och jag kan inte säga annat än att den är underbar. Tror inte det är så stora skillnader på den och d40..
Det går helt enkelt inte att jämföra hur bra bilderna blir i förhållande till när man fotar med en vanlig digitalkamera :)

2008-01-14 @ 18:08:25
URL: http://melinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0