myskväll med älskling.

Älskling och jag hade huset för oss själva ikväll,
så vi lagade mat och tittade på film. Vi kommer inte hinna träffas nåt alls i helgen, så vi tog vår mys-fredag på en torsdag istället. Han gick precis hem eftersom jag har sovmorgon imorgon, men han måste åka in till stan redan vid 8. Sen har han fullt upp hela helgen, så jag får väl underhålla mig bäst jag kan, haha. Nejdå, det ska bli en trevlig helg ändå. På lördag är det heldag med Clara, ska bli så mys!

Banken ringde ikväll.
Ska dit imorgon och skriva på lite papper, sen ska nog min internetbank fungera! Åh, vilka vuxenpoäng med egen internetbank.

Idag bestämde jag och mamma att vi ska testa pilates på lördag.
Haha, det blir en rolig syn!

Nej, nu ska jag titta klart på Special Victims Unit och sen försöka få en 9-timmars sömn!


Kommentarer
Postat av: Clara

du och jag imorgon sötnos :) en heldag med dig kommer göra susen (L)

2008-01-11 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0