nikon d40.

image19Åh, min nya kärlek.
Hittade snyggingen på Mediemarket för typ 4500 :-, tror det är billigast hittills (kanske inte billigast bland alla nätföretag, men jag vill ha en verklig person att gå till om nåt krånglar). Dock så har ju Expert nån sån "prisgaranti" där dom säger att om man hittar deras produkter billigare någonannanstans så får man den för det hos dom också, så vi får se hur det blir. Imorgon skulle Elin i alla fall ta med sin D40x så jag får testa att fota lite!

Nu ska jag och mamma titta på "13 going 30"!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kom till gotland så kan Linus hjälpa dig :)

miss you.

2008-01-15 @ 15:52:55
Postat av: matilda

ååh va roligt!

2008-01-17 @ 21:35:14
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0