onsdagmorgon.

Åh, det är sån kick att lyssna på soundtracket till "Hairspray" på morgonen. Har gjort det hela veckan nu, måste se ganska roligt när jag dansar omkring medan jag klär och sminkar mig, haha. Men det bjuder jag på!

Lillördag idag, härligt. Fast för mig är det ju till och med bättre än så, jag är ju faktiskt ledig imorgon. Fast jag ska i för sig till körskolan och begrava mig i teori. Jag kan inte fatta att det är mindre än en månad tills jag ska skriva mitt teoriprov. Jag har fortfarande svårt att förstå att det faktiskt är jag som får bilen att röra sig när jag sitter bakom ratten, haha. Ska jag kunna ta körkort?!

Ska inte göra något speciellt ikväll, ska faktiskt försöka vara lite duktig och plugga undan en del till nästa vecka. Jag ska alltså försöka mig på detta det framförhållning, hmm, det känns inte riktigt som jag, haha.

Ha en jättebra dag nu!


Kommentarer
Postat av: josiee

det är bara att våga, det kan ju inte bli mer än fel, & de e ju inte hela världen:) sov gott!!//J

2008-01-23 @ 22:37:09
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0