studentkommitén 2009.

Så har man gått med i studentkommittén för avgångsklassen 2009. Kommittén består dock bara av mig och Anna, haha. Jag blev tillfrågad igår om jag ville ta över efter killen som sköter detta årets studentmössor och jag har ju inte lärt mig hur man säger nej än, så jag ställer självklart upp. Men det blir säkert bra, jag och Anna får dela på bördan, men jag tror nog det blir mest kul att få känna sig lite viktig, haha. Dessutom får vi flera hundra kronor att handla för på deras shop så vi har råd med både mössa och andra onödiga studentsaker.

Blev både irriterad och lättad imorse när jag kom till spansklektionen och fick veta att jag inte ska göra läxförhöret förän nästa vecka! Jag som satt i flera timmar och pluggade igår! Jaja, kanske lika bra med tanke på att vi har ännu fler kapitel att lära oss till nästa vecka. Den nya spanskläraren är faktiskt lite av en slavdrivare...

Ikväll ska jag och mamma vara så duktiga och ta oss till gymmet, jag känner mig sund och hälsosam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0