Uppesittarkväll

Så himla skönt att vara ledig imorgon! Fast jag ska försöka gå upp i lite bra tid och få en del pluggat, faktiskt. Men jag älskar känslan av att vakna till av att de andra i familjen håller på och gör sig iordning och veta att jag själv inte behöver gå upp. Låter kanske lite ondskefullt, haha.

Ikväll var jag och mamma och tränade, gick faktiskt jättebra. Börjar gå mycket lättare att göra alla övningar, känns härligt att allt slit faktiskt visar sig ge resultat. Jag satsar stenhårt till bikini 08! Nästa vecka kommer dansen igång igen också, det ska bli himla kul. Efter träningen så stack jag hem till Robban där älskling och Andy också var. Vi kollade på nån skum film som vanligt, dom hittar verkligen alltid filmer som jag inte har nån aning om. Tyvärr bidrog detta till att jag missade första avsnittet av Gossip Girl, så bra börjar min nya veckotradition. Jaja, får ta igen det under veckan så får jag bänka mig nästa vecka istället!

Nu ska jag sitta här och nörda mig framför datorn en stund och sen kolla lite dåliga kvällsprogram på TV.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Majken.

nej men gud den kommentaren hade jag inte ens sett! förlåt! skall adda dig på direkten så blir du den första designen jag gör i morgon! :)
kraam på dig!

2008-01-30 @ 01:00:49
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Louise S.A.

Nej! Jag vill ju inte ha någon spruta, usch sånt gillar jag inte.
Hoppas dem skippar det för mig!

Kram Louise

2008-01-30 @ 07:08:22
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0