Myseftermiddag hos min bästa

Kom precis hem efter att ha spenderat eftermiddagen/kvällen hos älskling. Haha, vi har oftast hur mysigt som helst när vi träffas, även om vi typ inte umgås. Som idag; först satt han vid datorn och laddade hem nåt spel han och några kompisar skulle spela ikväll medan jag låg och tittade på tv. Sen när han satte sig för att kolla tv, så somnade jag ett tag. Sen spelade han spel på sin mobil och jag satt framför datorn. Vilket kärleksfullt par vi är, eller hur? Fast det är vi faktiskt, idag skrapade vi t.ex. ihop en del vuxenpoäng genom att laga mat tillsammans, haha.

Imorgon börjar äntligen helgen! Ska bli jättekul på lördag med Tinas och Mimmis 18-årsfest. Förutom det så ska jag försöka få så mycket pluggat som möjligt. Hmm, känns som jag säger det inför varje helg?

Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig i sängen med nya Veckorevyn!

Kommentarer
Postat av: Sabine

alltså jag skulle kunna döda nanny carrie..
jag HATAR såna personer (har upplevt liknande sak i mitt liv)
och jag blev sååååå arg när jag såg senaste avsnittet..
höll på å kasta datorn i golvet typ :P

2008-03-09 @ 19:16:37
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0