A lot like love

Har haft en jättemysig eftermiddag med Tina. Glassätande och mysande framför A lot like love. Gud vad vi skrattade! Ashton är ju bara så charmig i den filmen. Jättekul att umgås lite på tu man hand med Tina också, händer alldeles för sällan!

Nu ska jag bita ihop och sätta mig och skriva mina arbeten. Jag får panik bara jag tänker på hur tråkigt det är. Men imorgon, då jävlar blir det åka av. Har precis pratat med en av mina kompisar i Stockholm, Oskar. Så fort planet landar tar jag och Emelie första bästa buss eller tåg in till stan för en utekväll i huvudstaden. Ska bli niiice!

Hoppas ni har en mysig torsdagskväll!

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Svar: Fast det är ju så himla mysigt att åta ute nu när sommaren kommer o alla uteserveringar öppnar. Lär bli svårt att spara.. :) Godnatt!

2008-05-16 @ 02:46:59
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Jo vi valde mellan att ha ett litet roligare brudpar eller det där men till slut blev det en romantisk tårtdekoration eftersom den passade oss i utseende bäst. :D

2008-05-16 @ 09:12:00
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0