Detta med att köra bil...

Idag fick Tina sitt körkort, tusen grattispussar gumman! Jag är faktiskt på gång jag också (tycker jag själv i alla fall!), jag hoppas att jag ska få en uppkörningstid nu i början av sommaren. Jag kör ganska mycket med mamma och Benny och jag tycker själv det går riktigt bra. Behöver bara öva lite mer på typ fickparkering, yttre- och inre kontroll av bilen och sådana där tråkiga saker. Vilken press att både Emelie och Tina klarat sig på första uppkörningen, det vågar jag inte ens hoppas att jag kommer göra! Även om det känns helt galet att jag kanske snart får köra runt helt själv så kan jag inte hjälpa alla dagdrömmar jag har. Tänk er en blandning av alla töntiga tjejfilmer ni någonsin sett där de kör bil till totalt icke coola poplåtar - där har ni min våta fantasi.

Kommentarer
Postat av: TINA:)

aw du kommer klara det galant gumman! <3

2008-05-14 @ 20:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0