Jag hör inte vad du säger

Jaa, hörförståelsen gick väl kanske inte lika bra som läsförståelsen, haha. På flera ställen när rösten på skivan slutade prata tänkte jag bara "Va? Har han redan gett svaret till alla frågorna?". Tror nog att det gick ganska okej ändå allt som allt!

Nu har jag varit en runda på stan och hittade en ursöt kofta jag ska köpa. Har länge letat efter en tunn, kort kofta och blev heartbroken när de sa på H&M att de inte hade kvar sin modell längre. BUUÄÄÄ. Men så tog jag mig en sväng förbi Lindex, och jojo, där hade de en jättesnygg variant. Så nu är jag happy igen!

I eftermiddag ska jag träffa Tina, ska bli riktigt mys! Skynda dig att bli klar i skolan nu, stumpan!

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Tack för tipset! :)

2008-05-15 @ 13:14:02
URL: http://enterthecircus.blogg.se/
Postat av: MATILDA

sööto :D

2008-05-18 @ 16:48:24
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0