Nytt sätt att blogga

Jag har funderat mycket fram och tillbaka kring hur jag ska göra med mitt bloggande. Hur personlig ska jag vara och hur ska jag lägga upp allt? Nu har jag i alla fall bestämt mig tror jag! Jag har försökt att skriva dagbok för hand, men det blir inte någon kontinuerlighet i det, och jag tycker det är mycket lättare att skriva på ett tangentbord. Därför har jag nu bestämt mig för att skapa en ny, lösenordskyddad blogg som får bli min lilla terapidagbok! Om ni vill ha lösenord till den så är det bara att höra av sig till mig genom en kommentar här på bloggen eller genom ett mail. Dock vill jag bara att ni ska förstå att jag inte ger ut lösenordet till vem som helst, så ta inte illa upp om jag säger nej. Jag vill känna mig trygg med de människor som har tillgång till min privata dagbok.

Hur det blir med denna, "öppna", bloggen vet jag inte riktigt. Får se hur den utvecklas helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

underbara Maria, tack så hemskt mkt. Du förstår inte hur lycklig jag blir när jag får sånna fina ord som jag fick av dig, tack. Nu vart jag riktigt glad :D

2008-05-13 @ 20:52:49
URL: http://performance.blogg.se/
Postat av: Saba

You know I want it baby ;) <3

2008-05-13 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0